1. MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS
1.1. Müügitingimused kehtivad Heakink.ee veebipoest ostja (edaspidi Kliendi) ja veebipoodi haldava ettevõtte 3K Real Estate OÜ (edaspidi Heakink.ee) vahel kaupade ostmisel.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Heakink.ee-st toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid (võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus jt õigusaktid).
1.3. Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.heakink.ee.
1.4. Heakink.ee koduleheküljel tellimust vormistades kinnitab Klient, et ta on tutvunud tingimustega ja on nendega nõus.
2. HINNAINFO
2.1. Kõik Heakink.ee-s toodud hinnad on eurodes.
2.2. Vastavalt Kliendi valitud kohaletoimetamise viisile lisandub hinnale transpordi hind.
2.3. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Kliendi ja Heakink.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
2.4. Allahindlusperioodil ostetud kauba vahetamisel pärast allahindlusperioodi lõppu ei kehti allahindlus asenduskaubale ning tuleb tasuda hinnavahe.
2.5. Heakink.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi.
2.6. Minimaalne ostukorvi summa ilma transpordikuluta on 9.90€ (eurot).
3. TELLIMUSTE VORMISTAMINE
3.1. Lisage soovitud tooted ostukorvi. Veenduge, et toodete kogus, versioon jms vastavad Teie valitule. Korvis saate kauba koguseid muuta, samuti vajadusel kaupa eemaldada.
3.2. Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ.
3.3. Tellimuse lehel sisestage oma kontaktandmed, valige sobiv transpordi ja kauba eest tasumise viis.
3.4. Kontrollige üle oma andmed ja tellimuse sisu ning vajutage nuppu “Esita tellimus”.
3.5. Kui olete tellimuse eest maksnud, saadame teie e-mailile kinnituse koos tellimuse sisuga.
3.6. Maksta saab Paysera LT UAB (makseteenuse osutaja) pangalinkide kaudu (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele), samuti WebMoney ning Paysera kontoga. Lisaks ka tavalise pangaülekandega (väljastame arve).
3.7. Paysera LT UAB (makseteenuse osutaja) pangalinkide kaudu tasudes toimub tasumine väljaspool veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingi kaudu tasudes vastava panga turvalises keskkonnas.
3.8. Heakink.ee lehel tehtud tellimusi käsitleme tööpäevadel E-R 9.00-17.00. Kui Te esitate tellimuse reedel pärast kella 16.00, vormistame selle järgneval esmaspäeval.
4. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE
4.1. Kauba müügilepinguga kohustub Heakink.ee andma Kliendile üle olemasoleva või Heakink.ee poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Kliendile, Klient aga kohustub Heakink.ee-le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
4.2. Müügileping jõustub pärast Kliendi tehtud makse laekumist 3K Real Estate OÜ pangakontole või läbi makseteenuse vahendaja Paysera LT UAB kaudu makse sooritamist.
5. TARNEAEG, TELLIMUSE TÄITMINE
5.1. Laos olevatel toodetel on tavapärane tarneaeg enamasti 2-5 tööpäeva. Tellitaval kaubal 6-10 tööpäeva. Maksimaalne tarnaeg 14 tööpäeva (teavitame Klienti tavapärasest pikemast tarneajast). Pühade ajal palume arvestada võimaliku täiendava ajakuluga.
5.2. Juhul, kui tarne hilineb või kui tellimust ei ole võimalik täita, teavitab Heakink.ee sellest Klienti koheselt telefoni või e-posti teel. Kui uus väljapakutud tähtaeg või asenduskaup Kliendile ei sobi, on Kliendil õigus tellimusest taganeda.
5.3. Kui tellitud kaupu ei ole võimalik koos (ühe pakina) laost välja saata, saadab Heakink.ee tellitud kauba Kliendile mitme saadetisena.
5.4. Tarneriik: Eesti.
6. KOHALETOIMETAMINE
6.1. Laos oleva kauba saadab Heakink.ee Kliendile välja 2-5 tööpäeva jooksul. Tellitava kauba puhul saadetakse kaup välja peale seda, kui kaup on jõudnud Heakink.ee lattu. Kauba saatmiseks teeme koostööd erinevate logistikapartneritega (SmartPost, Omniva).
6.2. Kaubale on võimalik ka ise järele tulla Tallinasse, ettevõtte kontorisse (Herne 8). Selleks tuleb aeg eelnevalt meilitsi või telefonitsi kooskõlastada.
6.3. Heakink.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikateenuse osutajale üle antud, kuid kauba kohaletoimetamine viibib Heakink.ee-st mitteolenevatel põhjustel.
6.4. Heakink.ee ei vastuta kauba pakendi või toote kahjustumise eest juhul, kui see on korrektselt ja piisavalt pakendatud ning on saanud kahjustada logistikateenuse osutaja transpordi ja/või käsitlemise käigus.
6.5. Kauba kohaletoimetamisel Kliendi valitud pakiautomaati lisandub transpordihind.
7. TAGANEMISÕIGUS
7.1. Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Heakink.ee poolset lepingu täitmist (st kauba Kliendile toimetamist) lepingust taganeda, siis kohustub Klient sellest viivitamatult Heakink.ee-le kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata e-posti aadressile info@heakink.ee. E-maili tuleb märkida tellimuse esitamise kuupäev ja tellimuse number, millest soovitakse taganeda, ning lisada Kliendi kontaktandmed (vähemalt eesnimi, perekonnanimi, kontakttelefon).
7.2. Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus Heakink.ee-s sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.
7.3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis.
7.4. 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, mis on valmistatud arvestades konkreetse Kliendi isiklikke vajadusi, Kliendi esitatud tingimuste kohaselt, tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või toode on olnud kasutusel või avatud (kosmeetika-, juuksehooldustooted jms. võlaõigusseaduest tulenevad tooted). Samuti juhul, kui toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil või kui tootel on nähtavad mehaanilised vigastused, kulumisjäljed, kriimud või see on purunenud.
7.5. Tagastatav kaup ei tohi olla kahjustatud ega kasutatud. Tootega võib tutvuda, et veenduda selle olemuses, omadustes või toimimises nagu toimuks see enne ostu sooritamist jaekaubandusettevõttes. Kui Klient on tagastatavat kaupa kasutanud muul viisil, vastutab Klient kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest.
7.6. Kauba tagastamiseks tuleb esitada aadressile info@heakink.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest Kauba ostust taganemise avaldus, milles on ära toodud tagastamisele kuuluv toode/tooted, tellimuse esitamise kuupäev, kauba kättesaamise kuupäev, Kliendi nimi ja kontaktandmed.
7.7. Kaup tuleb tagastada (soovitavalt originaalpakendis) avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et Klient on 14. päeva jooksul kauba kättesaamisest kauba üle andnud logistikafirmale (sisestanud pakiautomaati) või viinud postkontorisse.
7.8. Heakink.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel Kliendile kõik Kliendilt lepingu alusel saadud tasud peale kauba ülekontrollimist viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel. Kõik kauba tagastamise transpordi kulud katab klient.
7.9. Kui selgub, et Klient ei ole saanud tellitud toodet, kaup ei vasta Heakink.ee-s olevale kirjeldusele või tootel ilmneb viga, siis ei pea Klient tegema taganemisavaldust 14 päeva jooksul, vaid võib kasutada seadusest tulenevat pretensiooni esitamise õigust. Pretensioon tuleb esitada aadressile info@heakink.ee
7.10. Heakink.ee ei vastuta Kliendi süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte-eesmärgipärase kasutamise tulemusena, samuti toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
7.11. Heakink.ee-l on õigus Kliendiga sõlmitud Lepingust taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida, kaubavarud on lõppenud või kui kauba hind Heakink.ee tootekataloogis on ekslikult näidatud ebaõigesti ja Lepingu aluseks olev Tellimus on tehtud vastava ebaõige hinna alusel. Heakink.ee informeerib Klienti Lepingust taganemisest esimesel võimalusel kas telefoni või e-posti teel. Juhul, kui Klient on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab Heakink.ee ostuhinna esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast.
8. VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD
8.1. Heakink.ee vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Heakink.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2. Heakink.ee ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Heakink.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
9. MUUD TINGIMUSED
9.1. Klient annab Heakink.ee-sse andmeid sisestades vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Kliendi isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
9.2. Kõik küsimused ning ettepanekud on oodatud e-maili aadressile info@heakink.